15 Haziran 2015 Pazartesi

♥Tahinli Kurabiye


Herkese merhaba 

Bu ara instagramda sık sık paylaşım yapıyorum. Ben de her hafta 

#hiliboncookies hashtagi ile bütün bildiğim denediğim değişik kurabiye tariflerimi sizinle paylaşmaya karar verdim.. Umarım tariflerimi seversiniz ve deneyip bana güzel yorumlar yaparsınız...


Hadi şimdi tarife geçelim nefis kurabiyemi siz de hemen deneyin...


Tahinli Kurabiye

Malzemeler:
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı tahin
  • 200 gram yumuşak tereyağı
  • 1 yumurta
  • 3,5 su bardağı un
  • yarım çay bardağı süt
  • 1 paket vanilya
  • Üzeri için bütün fıstık
Hazırlanışı:
  1. 1 su bardağı toz şeker ve 1 su bardağı tahini iyice karıştırın.
  2. Üzerine yumuşak tereyağı, 1 yumutanın sarısı ve 1 paket vanilyayı ve unu katıca bir hamur elde edene kadar yoğuruyoruz.
  3. Hamuru yumuşatıp kıvam alması için yarım su bardağı sütü ilave ediyoruz.
  4. Ceviz büyüklüğünde toplar haline getirip yumurta akına batırarak ortasna 1 tane fıstık batırıyoruz.
  5. 175 derecede ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirelim.
Fırından çıkan kurabiyelerimizi soğuması için başka bi yüzeye aldıktan sonra servise hazır hale gelebilir.

Afiyet olsun...

Sevgiler 

2 yorum:

  1. Ben tahinli kurabiyeye bayılırım , devamlı yaptığım bir tarifim var ama yumurta Akın'a batırılmış , şeker pare görünümlü bir lezzet bombasını yapmadım . Ama en kısa zamanda bu tarifi dememeliyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Harika bi tat mutlaka denemelisin Serracım =)

    YanıtlaSil